Tuesday, April 19, 2011

aku di realiti

tika ini roda masa berpusing tampa henti...
kata orang masa itu emas jgn sampai ketinggalan..
namun kita sering lupa pada masa..
dan sampai hari ini berginilh aku ...
jauh ketinggalan.. bahkan mentaliti aku juga...
cara hidup dah berubah aku tetap aku..
kite kena berani meniti arus.. kerna takut hanyut..
aku boleh dikataan menongkah arus la hehheheh..
ketingalan dlm segala hal... ape nak jadi entahlh..
banyak masa aku terbuang kerana terpengaruh dgn anasir mimpi..
aku gagal mencapai ape yg patut aku capai.. dan miliki..
dan skrng aku disini ..
terkapai2..mencari pulau destinasi hidupku..
sentiasa sesat berkompas aliran kemalasan...
kelemasan di air cetek kerna ilmuku..
dan knpe aku sentiasa bergini...
perangkap menunggu mangsa itu aku sering kecundang..
apakah bisa ku cari, gapai serta miliki yg di impi..
dan mungkin bila nanti aku bisa hadapi realiti duniawi,,
aku malu terperangkap dalm demensi ilusi sendiri..
dan bisakah ku menzahirkn jiwa nurani..
perasaan yg terkubur bersapa peradapanku..
ku pohan sambutlh tgn ini untuk terakhir kali..
dan ampunkan dosa ku ilahi...

No comments:

Post a Comment